k
Мета: Поповнити
словниковий запас словами з даної теми, закріпити поняття глухості й
дзвінкості, вчити розрізняти звуки с-з на слух, у вимові, і на письмі,
розвивати навички звуко-буквеного аналізу, фонематичне сприймання, мислення.
Обладнання: Дзеркало,
прапорці, м'яч, предметні малюнки.
Хід
заняття
Організаційний
момент.
1. Повторення
артикуляції звуків с, з. Нагадати дітям, що
артикуляційний апарат під час вимови цих звуків набуває однакового положення,
крім голосових зв'язок. Перевірити долонею вібрацію голосових зв'язок.
С-тихий, глухий.
3-голосно, дзвінкий.
Хором та індивідуально вимовляти склади.
Са-за
Со-зо Су-зу Си-зи Се-зе.
2. Диференціація свистячих звуків
на слух і у вимові.
-
Почувши відповідний звук у слові, підняти прапорець: зубр, сани, завод, сніп,
стіл, зубило, зоопарк, сорока, скеля, слон, зима.
-
Скласти із розрізної азбуки слово СУП,уточнити значення визначити послідовність
букв Усно замінити С на 3. Скласти слово, яке вийшло. (Зуб) прочитати обидва
слова, порівняти їх за звуковим складом. Скласти речення з цими словами.
3. Усно змінити словосполучення
за зразком:
скляний посуд - посуд із скла
березовий сік
снігова баба
золотий перстень
солом'яний бичок
сирна запіканка.
4 Гра «Зміни слово».(з м'ячем)
сипати-засипати
садити-засадити
стелити-застелити
солити-засолити
писати-записати.
5. Прочитати, доповнити і
записати речення.
У лісі водяться різні..........
З молока роблять масло і.......в
Високо в небі летить.......
Учні розв'язали.......
Вже прийшла.....
6. Уважно прослухайте оповідання.
Наступила весна. Ми пішли до лісу. Зійшло сонце
.Дихнув легенький вітерець. Усі дерева в лісі заспівали. Кожне дерево співало
свою пісню. Береза співала ніжну пісню. Слухаючи її, хотілося підійти і обняти
білокору красуню. Дуб співав мужню пісню. Коли ми слухали пісню дуба, нам
хотілося бути сильними і відважними.
Дайте відповідь на запитання:
-
Яка пора року наступила?
-
Куди пішли діти?
-
Яку пісню співала береза?
-
Яку пісню співав дуб?
Індивідуальна робота.
Підсумок заняття. Оцінювання роботи.
|