Творчий учитель        Понеділок, 21.05.2018, 01:25
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Категорії розділу
Психологія [14]
Українська мова та література [0]
Іноземна мова [51]
Виховна робота [15]
Природничо-математичні предмети [5]
Спеціальна освіта [1]
початкова освіта [2]
Технології [0]
Предмети естетичного циклу [2]
Логопедія [5]
Міні-чат
Наше опитування
Хто Ви, відвідувач нашого сайту?
Всього відповідей: 76
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наша кнопка
Код кнопки
Форма входу
Головна » Файли » Логопедія [ Додати матеріал ]

"Знову осінь". Логопедичне заняття для розумово відсталих дітей
10.10.2011, 19:38

Мета: Уточнити і закріпити знання дітей про овочі та фрукти, знати, де вони ростуть. Складати цілісний предмет з окремих частин. Підтримувати і розвивати дитячу потребу в активній діяльності. Розвивати кмітливість, активізацію знань та творчої ініціативи, мовлення, пальцеву моторику. Виховувати уважність, наполегливість.

Обладнання: Картки овочів, фруктів та їхніх тіней на кожну дитину, м'яч, кавун, розрізаний на декілька частин для складання його дітьми, шапочки овочів, плоске зображення корзини.

Хід заняття

Нервово-психологічна підготовка.

Гра «Наш город»

Окремим дітям одягаються на голови шапочки овочів (морква, буряк, капуста, цибуля, картопля). Всі діти стають у загальне коло і говорять слова:

Свій город у нас є —

Морква гарно там росте —

Ось така в ширину, (руки розводять в сторони)

Ось така в вишину, (руки підіймають вгору)

Ти, морквинко, не зівай, (дитина з шапкою моркви виходить у коло) Швидше, швидше покружляй! (дитина в колі кружляє)

Ну, а потім поспішай

І в корзину залізай, (дитина присідає за плоскою корзинкою).

(Аналогічно діти-овочі виконують рухи буряка, капусти, цибулі, картоплі).

В кінці гри, коли діти-овочі присідяють за плоскою корзиною, двоє дітей роблять ворота, всі інші діти проходять через «ворота», промовляючи слова:

Овочі ми всі зберемо

І додому повеземо.

Ти ворота відчиняй

Їде з поля наш врожай.

(Діти два рази проходять крізь ворота).

Діти сідають за столи.

Вихователь. Діти! Яка в нас пора НІ року? .

Діти: Осінь,

Вихователь: Так, осінь. Осінь принесла нам щедрий урожай. Пригадаймо, які овочі згадуються в грі «Наш город».

(Діти називають моркву, буряк, цибулю, картоплю, капусту).

Вихователь. Вірно. А які ще овочі ростуть на городі, про які ми не згадували у грі.

(Діти перераховують: гарбузи, помідори, петрушка, кабачки, огірки, кріп)

Вихователь. Гарний урожай виростили люди в цьому році. Зараз я вам читатиму вірш, а ви будете загинати пальчики, називаючи овочі і скажете скільки їх усіх згадується у вірші.

Вихователь читає вірш «Наш город»

На городі густо-густо —

Буряки, морква, капуста

Іде й квасоля, огірки,

Помідори, кабачки.

А ми кошички візьмемо

Повні ми їх наберемо.

(Вірш повторюється вихователем 2—3 рази разом з дітьми)

Вихователь. Скільки овочів ви нарахували на пальчиках? Вірно, про сім назв овочів згадується у вірші. Отже, діти, промайнуло літо красне, наступила золота осінь.

(Заходить дівчинка-Осінь).

Осінь. Це ви про мене? Ось і я.

Привіт осінній, дітвора.

Не бачились ми цілий рік.

Отак із року рік у рік.

Приношу я свої дари

Для усієї дітвори.

Із полів, садів і грядок

Я принесла урожай.

Ану, спробуй, відгадай,

Що принесла я із саду,

А що із городу,

Виросло на вроду.

Гра «Овочі, фрукти»

(Осінь називає окремі овочі, фрукти, а той, кому Осінь кидає м'яча, називає групу, до якої відносять об'єкти. Наприклад: Осінь говорить: «Морква», а той, кому вона кидає м'яч, називає «Овочі», або кидає м'яч і говорить: «Яблуко», дитина, кидаючи м'яч Осені, говорить: «Фрукти»).

Осінь. Молодці, малята, гарно розрізняєте овочі та фрукти.

(Осінь роздає дітям картки, на яких намальовано овочі, фрукти. Назви овочів та фруктів діти червоним та синім олівцями з'єднують з тінями. Овочі з'єднуються з тінями червоним олівцем, а фрукти — синім.)

Діти виконують творче завдання

Вихователь: Гарно всі ви потрудилися І вже трішечки втомилися. 

Фізкультхвилинка.

Ми листочків назбирали (нахиляються, уявно збирають листочки)

Високо їх вверх підняли (піднімають руки вгору)

І листочками гойдаєм, (погойдують руками вліво-вправо)

У вирій птахів проводжаєм.

Враз листочки закружляли —

То вітерець подув щосили —

Покружляли,покружляли

І на землю тихо впали. (Присідають) (Діти сідають за столи).

Осінь:Принесла я вам із грядки

Смачну, солодку загадку.

Але дуже поспішала,

Спотикнулась і упала.

А відгадка покотилась

На шматочки вся розбилась.

Ану спробуй відгадати,

Що ж я вам несла

Загадка.

"Зеленим він — білий,

Червоний — як спілий.

Скажу наперед,

Солодкий, як мед.

Якщо ти ласун,

То знай — це ... (кавун).

Вихователь. Діти, давайте допоможемо скласти Осені кавун.

(Діти складають кавун із окремих частин).

Осінь (виймає кавун з кошика). Ось який кавун-дивак. Дуже добрий він на смак.

Вихователь. Де ж дозрів такий кавун, як варення, смачний. Чи не в нас отут під Уманню на фермерській грядці?

Осінь.

Відгадали. Наш кавун виріс тут під Уманню.

Солодкий, смачний він на смак: їжте на здоров'я.

(Дітей пригощають к
Категорія: Логопедія | Додав: Іриночка
Переглядів: 3688 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 3.5/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IP адреса
Пошук
Друзі сайту


Старобабанівська загальноосвітня школа Study English with us!

Людмила та Ірина Кожухівські © 2018


Безкоштовний хостинг uCoz