Творчий учитель        П`ятниця, 19.04.2024, 20:10
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Категорії розділу
Психологія [14]
Українська мова та література [0]
Іноземна мова [51]
Виховна робота [15]
Природничо-математичні предмети [5]
Спеціальна освіта [1]
початкова освіта [2]
Технології [0]
Предмети естетичного циклу [2]
Логопедія [5]
Міні-чат
Наше опитування
Що Вас цікавить на нашому сайті?
Всього відповідей: 39
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наша кнопка
Код кнопки
Форма входу
Головна » Файли » Іноземна мова [ Додати матеріал ]

урок
18.12.2013, 17:43
1 клас
Тема: Я, моя сім’я і друзі. Вік. Скільки тобі років? Числівники від 1 до 7.
Мета: Презентувати цифри від 1 до 7. Повторити вирази привітання та прощання.
Розвивати навички діалогічного мовлення, увагу, пам'ять та формувати вміння говорити по черзі.
Виховувати інтерес до вивчення англійської мови, ввічливість у взаємовідносинах між учнями.
Тип уроку: урок формування компетенцій та базових компетентностей.
Методи: ігровий, пояснювально-ілюстративний, інтерактивні.
Обладнання: малюнки, м'яч, картки із цифрами 1-7.
Хід уроку:
I. Вступна частина.
1. Організація класу.
- Вітаю учнів англійською мовою та спонукаю їх відповісти теж ан-глійською.
Teacher. Hello!
Students. Hello!
Teacher. Good morning!
Students. Good morning!
Презентую нові форми вітання та спонукаю учнів здогадатися, що вони означають.
Teacher. Good afternoon!
Students. Здраствуйте!
Teacher. No. Good afternoon!
Students. Доброго дня!
Teacher. Yes! You are right! Good afternoon!
Students (з моєю допомогою). Good afternoon!

2. Мовна зарядка.
Гра «Чарівний кубик».
Учні відповідають на запитання вчителя (How are you?). Учитель з допомогою чарівного кубика визначає хто з учнів буде відповідати. (Перед початком гри кожному учневі присвоюється номер)
II. Основна частина.
1. Перевірка знань
Я пропоную гру в м'яч. Кидаю м'яча одному учневі й гово¬рю фразу англійською мовою. Учень, який спіймав м'яча, реагує на мою фразу.
Teacher. Hello!
Student 1. Hello!
Teacher. Good morning!
Student 2. Good morning!
Інші вирази, які можна практикувати:
What's your name? Goodbye! Are you OK today? Are you fine today? How are you today? Good afternoon! Good morning! Stand up! Sit down! Come up to me!
Учня, який правильно відреагував, необхідно похвалити, підтримати. Учню, якому складно так швидко реагувати, треба допомогти, підтримати підказкою.
2. Мотивація. Повідомлення теми і мети.
- На сьогоднішньому уроці ми будемо вчитися називати свій вік, та запитувати про вік інших. Але для цього нам потрібно звичайно ж вивчити числа від 1 до 7.
3. Вивчення нового матеріалу.
Я пишу на дошці цифри від 1 до 7 та називаю їх англійською мовою.
(Цифри мають бути великими та написати їх треба в рядочок, називати голосно тільки ці цифри)
Я не перекладаю тому, що цей лексичний матеріал і так зрозумілий.
Показую на цифру та називає її, учні повторюють за мною.
Коли учні вже впевнено повторюють числа за мною, я навмисно роблю помил¬ку: показую на одиницю, а говорю " six". Якщо учні повторюють, то я дивуюся та запитую: "Is it six?" (Пояснюю нове правило гри. Якщо я правильно називаю цифру, учні її голосно повторюють. Якщо цифра неправильна, то учні мовчать, нічого не повторюють.)
- А зараз давайте трішки відпочинемо.
Фізкультхвилинка (під музику)
4. Практика вживання.
Я починаю називати цифри, а по¬тім замовкаю і лише вказую на наступну, пропонуючи учням самим на¬звати її.
Teacher. One. (points to the next number)...
Students (all together). Two.
Teacher. Great. Four,...
(Якщо учні виконують завдання впевнено, то можна ускладнити гру за допомогою м'яча.)
Teacher. I say a number and throw the ball to a student. The student says the next one and throws the ball back to me. Let's try. Five! (The teacher throws the ball to a student.)
Student 1. Six! (Throws the ball back to the teacher.)
(Для учнів, які ще не запам'ятали назви цифр, важливо бачити їх на дошці. Учи¬тель може указувати на цифру, яку треба назвати, чи на ту, яка була названа, для того щоб учень зорієнтувався, яка є наступною.)
Якщо учні впевнено називають цифри, можна запропонувати називати по¬передню замість наступної.
2. Я прошу учнів назвати цифри, які вони пам'ятають. На дошці нічого не має бути. Коли учні називають цифри, я їх пишу на дош¬ці в рядочок, але не по порядку. Наприклад, 6, 3, 1, 5, 2, 4.
Пояснюю правила гри.
Teacher. You can see the numbers. Can you name them? Let's do it all together. Six, three, one, five, two, four. OK, well done. Nastia, can you name them?
Student 1. Six, three, one, five, two, four.
Так я прошу 2-3 учнів назвати цифри в цьому порядку. Якщо вони правильно це зробили, я витираю одну з цифр, ставлю замість неї рисочку й прошу назвати всі шість, тобто ту, якої вже нема на дошці, теж треба назвати.
Учні пробують це зробити по черзі та за бажанням.
Потім я витираю ще одну цифру та ставлю рисочку замість неї, і знову учні намагаються назвати всі шість цифр по пам'яті.
6. Вивчення нового матеріалу.
- За допомогою цифр ми можемо сказати скільки нам років. "How old are you?"— означає «Скільки вам років?». Відповідати треба так — I am 6. So, Diana, how old are you?
Student 1. I am 6. (Учитель має допомогти, якщо учень не може сказати правильно.)
Teacher. How old are you?
Student 2. I am 6.
Я ставлю 5-7 учням це просте запитання, щоб перевірити, чи правильно вони зрозуміли та чи правильна в них вимова.
7. Практика вживання
Я нагадую віршик, який учили на попередньому уроці.
One, two, three, hop!(Крок, крок, крок, стрибок!)
One, two, three, stop! (Крок, крок, крок, зупинилися!)
Учитель. Спочатку ми розповідаємо віршик та рухаємося, потім я ставлю (будь-кому одне запитання. Це можуть бути
"How are you today?"
"What is your name?"
"How old are you?"
Учень, якого я запитаю, має відповісти правильно.
Усі починають разом зі мною декламувати віршик та рухатися, а по¬тім учитель запитує одного учня.
Можна повторити віршик 5-6 разів. Після кожного разу запитувати різ¬них учнів.
7. Додаткове завдання
Я пропоную гру з картками, на яких написані цифри від 1 до 7, та пояснюю правила гри.
Teacher. I have a card with a number. It is my secret. You ask me "How old are you?" and I will tell you my secret: I am 3. (The teacher shows the number on his/ her card.)
Учитель відповідає на запитання всього класу, якщо діти чітко та правильно його поставлять.
Потім можна запропонувати одному учневі вийти та взяти одну картку із цифрою. Усі інші запитують, щоб дізнатися, скільки ж йому років.
III. Заключна частина.
1. Завершення уроку
Teacher. Stand up. Sit down. Stand up. The lesson is over. Goodbye!
Students. Goodbye.
4. Підсумок.
Вербально оцінюю роботу учнів.
Категорія: Іноземна мова | Додав: Англ
Переглядів: 576 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IP адреса
Пошук
Друзі сайту


Старобабанівська загальноосвітня школа Study English with us!

Людмила та Ірина Кожухівські © 2024


Безкоштовний хостинг uCoz